Ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την παράδοση της Βασικής Γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης σε εμπορική λειτουργία.
Στις 30 Νοεμβρίου, κάτοικοι και επισκέπτες της Θεσσαλονίκης θα έχουν στη διάθεσή τους ένα μέσο σταθερής τροχιάς, για τις καθημερινές τους μετακινήσεις στον κεντρικό άξονα της πόλης
Η κάμερα της ΕΡΤ βρέθηκε στο αμαξοστάσιο του μετρό στη Θεσσαλονίκη, περίπου τέσσερις εβδομάδες πριν από την ημερομηνία επίσημης παράδοσης της βασικής γραμμής στην κυκλοφορία.
“Αυτό το διάστημα γίνονται έλεγχοι στα συστήματα που είναι περίπλοκα, στα λογισμικά, έλεγχοι που άλλωστε είχαν ξεκινήσει από το 2021, γίνεται δηλαδή ο λεγόμενος έλεγχος προσομοίωσης λειτουργίας, χωρίς να έχει σημειωθεί κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής, ενώ οι μοναδικές αστοχίες που υπήρξαν αφορούσαν στη χειροκίνητη λειτουργία μέσα στο αμαξοστάσιο αλλά κι αυτές έχουν διορθωθεί”, τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, μιλώντας στην ΕΡΤ και τη δημοσιογράφο Λία Χριστάρα, προσθέτοντας ότι “το μετρό λειτουργεί με βάση τα συστήματα που διαθέτουν οι συρμοί και το Κέντρο Ελέγχου”. “Πρόκειται για ένα κλειστό δίκτυο, το οποίο δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση να χακαριστεί, καθώς δεν θα υπάρχει πρόσβαση στο ίντερνετ”, επισήμανε χαρακτηριστικά ο κ. Ταχιάος.
Ακόμη, όπως είπε, υπάρχουν όλα τα συστήματα ασφαλείας, οι εργαζόμενοι θα παρακολουθούν σε μεγάλες οθόνες τι συμβαίνει ανά πάσα ώρα και στιγμή, ενώ η αποβάθρα είναι υπερσύγχρονη, χωρίς κενά, στο μετρό που θα λειτουργεί αυτόματα χωρίς οδηγό.
Οι ώρες λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης
Σύμφωνα με τον κ. Ταχιάο, τις καθημερινές το μετρό Θεσσαλονίκης θα λειτουργεί από τις 05:30 το πρωί μέχρι τις 00:30 το βράδυ ενώ αποκάλυψε πως Παρασκευή και Σάββατο, θα δουλεύει και κάτι παραπάνω, αφήνοντας να εννοηθεί πως το ωράριο λειτουργίας θα είναι διευρυμένο “σε μια πόλη ζωντανή”, όπως χαρακτηριστικά είπε.