4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ – ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ (ΦΩΤΟ)

Γιαννιτσά Ελλάδα Μακεδονία Νέα Παιδεία

⭕️ 1η και 3η θέση σε Διαγωνισμό Ρομποτικής…

Το 4ο Γυμνάσιο Γιαννιτσών συμμετείχε στο «Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Τεχνολογίας: Προωθώντας την Καινοτομία», που διοργανώθηκε στα Γιαννιτσά, όπου και παρουσίασε ρομποτικούς μηχανισμούς και την ΚιθάραBit, μια Κιθάρα από χαρτόνι που παίζει μουσική βασισμένη σε Micro:bit και ραδιοκύματα (δράση STEM).

Στο πλαίσιο του φεστιβάλ έλαβε χώρα Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής «Προγραμματισμός ρομποτικού οχήματος» όπου το 4ο Γυμνάσιο Γιαννιτσών έλαβε την 1η θέση με την ομάδα The programmers (Νικέζης Γεώργιος Γ τάξη, Χριστοφόρου Αγαθάγγελος, Β τάξη και Χριστοφόρου Θεόφιλος, Α τάξη) και την 3η θέση με τους μικρούς σε ηλικία Robotics (Λιάκη Αγγελο, Πετρίδη Σωκράτη, Χαμηλοθώρης Νικόλαο Α τάξη). Υπεύθυνοι καθηγητές Νικέζης Θωμάς, Αντωναρίδου Ιωάννα, Αναργυρίδου Δέσποινα, Γιοβάνη Χρυσάνθη.

Συγχαρητήρια αξίζουν σε όλες τις ομάδες που αγωνίστηκαν. Καθώς και στους μαθητές του 4ου Γυμνασίου Γιαννιτσών Φιλούκατζη Κωνσταντίνο, Χωραφίδη Γεώργιο, Νάτσικα Μαρίνα και Παμπουκίδου Ειρήνη για το ήθος, καθώς ήταν εκεί και τις 3 μέρες του φεστιβάλ να παρουσιάζουν τα ρομποτάκια του σχολείου και να βοηθούν στο διαγωνισμό τις συμμετέχουσες ομάδες του σχολείου.

Ενα μεγάλο ευχαριστώ στους διοργανωτές του φεστιβάλ που έδωσαν στα σχολεία την ευκαιρία να αγωνιστούν και μέσα από αυτήν οι μαθητές να εξασκηθούν στον προγραμματισμό ρομποτικών μηχανισμών.

Το Φεστιβάλ διοργανώθηκε στα Γιαννιτσά από τη ΔΔΕ Πέλλας, τη ΔΠΕ Πέλλας, το Μεταπτυχιακό ΔΙ.Φ.Ε.Τ. του τμήματος Φυσικής του Α.Π.Θ., το τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του ΔΙ.ΠΑ.Ε., την Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, τον ΕΕΛΛΑΚ και τα Εργαστηριακά Κέντρα Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.) Αργολίδας, Δράμας, Ευόσμου Θεσ/νίκης, Ηλιούπολης Αττικής, Λακωνίας, Πέλλας, με την υποστήριξη της ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε. και του Δήμου Πέλλας.

Το 4ο Γυμνάσιο Γιαννιτσών ευχαριστεί θερμά και τους κηδεμόνες των μαθητών του σχολείου για τη στήριξη τους, επιτρέποντας τα παιδιά να κάθονται μετά το σχολείο να δουλέψουν και ιδιαίτερα στον καθηγητή Πληροφορικής Πετρίδη Παντελή, που είχε την ιδέα για την επιλογή της ρομποτικής πλατφόρμας που επιλέχθηκε από τις ομάδες του σχολείου για το διαγωνισμό.