Ευκαιρίες και στρατηγικές στη «νέα κανονικότητα»

Οικονομία

Αντιμέτωπος με μεγάλες προκλήσεις βρίσκεται ο κλάδος του λιανεμπορίου, καθώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός μεταβάλλει ραγδαία τις καταναλωτικές συνήθειες, την ώρα που η πανδημία επιβάλλει την αλλαγή του τρόπου λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων, με έμφαση στη διατήρηση κοινωνικής απόστασης, στους κανόνες υγιεινής, στην προστασία της υγείας υπαλλήλων και πελατών και στην αλλαγή επικοινωνίας με τον πελάτη.
Οι επιχειρήσεις πρέπει να «χτίσουν» την κατάλληλη πολυκαναλική υποδομή (συνδυάζοντας φυσικό και ψηφιακό κανάλι), για να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα. Η μετάβαση στη «νέα κανονικότητα» περιλαμβάνει μείωση του φυσικού αποτυπώματος της επιχείρησης, ανάπτυξη των διαδικτυακών πωλήσεων και πολυκαναλική παρουσία με ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών, η οποία θα έχει συνέχεια μεταξύ φυσικού και online καταστήματος.
Η στροφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί και πρέπει να συνοδευτεί από τις κατάλληλες στρατηγικές για βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή και την αύξηση των πωλήσεων, με κύρια χαρακτηριστικά την καταγραφή των νέων καταναλωτικών συνηθειών με αυτοματοποιημένο τρόπο, τις εξατομικευμένες ψηφιακές υπηρεσίες και την ανταπόκριση με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα στις ανάγκες των πελατών.
Παράλληλα σε μια περίοδο έντονης οικονομικής πίεσης, λόγω των περιοριστικών μέτρων που επιβάλλει η Covid-19, είναι ζωτικής σημασίας οι επιχειρήσεις να κατανοήσουν πως μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα απαραίτητα χρηματοοικονομικά εργαλεία που είναι διαθέσιμα για την ανάπτυξή τους και τη δημιουργία «αντισωμάτων» στην κρίση.

Ομιλητές
Βασίλης Πετίνης
Managing Partner RSM Greece
Ο Βασίλης Πετίνης είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος της RSM Ελλάδος και ο επικεφαλής Partner του τμήματος συμβούλων επιχειρήσεων της RSM Ελλάδος, μέλους της RSM, του 6 ου μεγαλύτερου δικτύου παγκοσμίως για ελεγκτικές, συμβουλευτικές, φορολογικές και λογιστικές υπηρεσίες.

Κωνσταντίνος Στρουμπάκης
CEO _ Founder Apifon
Ο Κωνσταντίνος Στρουμπάκης ξεκίνησε τα πρώτα του βήματα στον προγραμματισμό, σε ηλικία μόλις 14, γράφοντας τις πρώτες γραμμές κώδικα. Στην
πορεία ασχολήθηκε ενεργά με την τεχνολογία, εργάστηκε στον κλάδο του e-commerce και το software development.

Μαρία Ακριβού
Senior Editor Fortune Greece
Η Μαρία Ακριβού είναι πτυχιούχος του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 2007 ξεκίνησε να εργάζεται στον τηλεοπτικό σταθμό SBC ως παρουσιάστρια δελτίου ειδήσεων και τηλεοπτικών εκπομπών οικονομικού περιεχομένου.

Τάσος Ζάχος
Editor in Chief Fortune Greece
Ο Τάσος Ζάχος είναι Editor in Chief του Fortune Greece και Managing Director της Forward Media.

Τζάκο Καράσσο
Founder, CEO Agnotis
Mε βαθιές ρίζες στην επιχειρηματική κοινότητα της Θεσσαλονίκης –4η γενιά οικογένειας κλωστοϋφαντουργών- ξεκίνησε να πουλάει βρεφικές πάνες μέσα από το Διαδίκτυο και πέτυχε.

Έλενα Χαϊλαζοπούλου
Partner, Chief Product Officer και Deputy CEO Convert Group
Η ελληνική Convert Group πρωτοπορεί διεθνώς στον χώρο των Data & Analytics στο ηλεκτρονικό επιχειρείν.

Αθηνά Χατζηπέτρου
CEO της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας
H κυρία Αθηνά Χατζηπέτρου σήμερα είναι Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας (ΕΑΤ).

Ρενάτα Φωτεινού
Public Marketplace Manager
Η Ρενάτα Φωτεινού είναι πτυχιούχος με M.Sc. στο Management από το University of Bath και BSc στο Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Δημήτρης Οικονόμου
Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής, Επικεφαλής Γενικής Διεύθυνσης Small Business Segment, Eurobank
Ο Δημήτρης Οικονόμου είναι Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής, Επικεφαλής της Γενικής Διεύθυνσης Small Business Segment στη Eurobank.