728 x 90

Λάκης Βασιλειάδης για Οδικό Άξονα Θεσσαλονίκη-Γιαννιτσά-Eδεσσα: "Δεσμευτήκαμε, το υλοποιούμε"

img
ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ - ΑΓΓΕΛIΕΣ - ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ - ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ - ΔΩΡΕΕΣ - ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ: ΤΗΛ. 6930 400836 - 6976 111065 / press@edessaiki.gr

"Είναι μια πολύ σημαντική ημέρα για την Πέλλα η σημερινή...."

ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ - ΑΓΓΕΛIΕΣ - ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ - ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ - ΔΩΡΕΕΣ - ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ: ΤΗΛ. 6930 400836 - 6976 111065 / press@edessaiki.gr

Δελτίο τύπου του πολιτικού γραφείου του Βουλευτή Νέας Δημοκρατίας Ν. Πέλλας, Λάκη Βασιλειάδη, αναφέρει τα εξής: 

Όπως είχε αναφέρει πριν μερικές ημέρες σε ανακοίνωσή του ο Βουλευτής Πέλλας της Νέας Δημοκρατίας Λάκης Βασιλειάδης, υπάρχουν θετικές εξελίξεις αναφορικά με το έργο του Οδικού Άξονα Θεσσαλονίκη-Γιαννιτσά-Έδεσσα, ένα «έργο πνοής για την Πέλλα» όπως συχνά αναφέρεται σε αυτό.

Η Διυπουργική Επιτροπή Συμπράξεων Δημοσίου & Ιδιωτικού Τομέα (ΔΕΣΔΙΤ) που συνεδρίασε σήμερα ενέκρινε το έργο «Μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση της αναβάθμισης του οδικού άξονα ΕΟ2 (Μαυροβούνι-Έδεσσα, Παράκαμψη Γιαννιτσών, Παράκαμψη Χαλκηδόνας) και λειτουργία/συντήρηση του τμήματος Γέφυρας Αξιού Ποταμού-Έδεσσας» και πλέον η αναθέτουσα αρχή -εν προκειμένω το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών- μπορεί να ξεκινήσει τη διαδικασία του διαγωνισμού ώστε να βρεθεί ο ανάδοχος που θα υλοποιήσει το Έργο.

Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή οδικού δικτύου 9,4 χλμ στο τμήμα Μαυροβούνι-Έδεσσα, 8,9 χλμ στο τμήμα Παράκαμψη Γιαννιτσών, 6,3 χλμ στο τμήμα Παράκαμψη Χαλκηδόνας, την κατασκευή 6 ανισόπεδων κόμβων (σε Μαυροβούνι, Ριζάρι, Γιαννιτσά, Παραλίμνη, Χαλκηδόνα και Ελεούσα), τη λειτουργία και συντήρηση των προαναφερόμενων καθώς και 52,3 χλμ επιπλέον στο τμήμα Αξιού-Έδεσσας. Προβλέπεται διάρκεια κατασκευής 3 έτη και 27 έτη για λειτουργία και συντήρηση.

Το συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται σε 360 εκατ. ευρώ.

Το έργο αποτέλεσε προεκλογική δέσμευση της Νέας Δημοκρατίας και του Κυριάκου Μητσοτάκη, για την υλοποίηση της οποίας και ο Λάκης Βασιλειάδης προσωπικά έχει εργαστεί με τις δυνάμεις του ώστε να υλοποιηθεί όσο πιο σύντομα γίνεται, και πάντα σε στενή συνεργασία με τον Υπουργό Κώστα Καραμανλή, τον Υφυπουργό Γιώργο Καραγιάννη και τον Περιφερειάρχη Απόστολο Τζιτζικώστα.

Με σχετική Επίκαιρη Ερώτησή του στη Βουλή, αμέσως μετά την εκλογή του, φάνηκε η παραπληροφόρηση της προηγούμενης Κυβέρνησης ως προς την ωριμότητα του έργου και δρομολογήθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας οι απαραίτητες μελέτες, ειδικά για το κομμάτι Μαυροβούνι-Έδεσσα.

Στη συνέχεια ακολούθησε ο χαρακτηρισμός του έργου ως «γενικότερης σημασίας για τη χώρα» και η ένταξη στη διαδικασία του Άρθρου 7Α του κώδικα απαλλοτριώσεων, και βεβαίως η ανακοίνωση από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό της χρηματοδότησης του έργου μέσω της διαδικασίας ΣΔΙΤ.

Αναφορικά με την εξέλιξη, ο Βουλευτής παραχώρησε την ακόλουθη δήλωση:

«Είναι μια πολύ σημαντική ημέρα για την Πέλλα η σημερινή, καθώς ξεκινάει η διαδικασία υλοποίησης του μεγάλου έργου του Οδικού Άξονα Θεσσαλονίκης-Γιαννιτσών-Έδεσσας. Ένα έργο, το οποίο η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή και αναμένεται να συμβάλει άμεσα στην οδική ασφάλεια των πολιτών και των διερχομένων, στην ανάπτυξη και τη διακίνηση των προϊόντων της Πέλλας. Ένα έργο-χρέος προς τους πολίτες της Πέλλας, η οποία για αρκετά χρόνια αδικήθηκε στον νευραλγικό τομέα των υποδομών. Δεσμευτήκαμε, το υλοποιούμε.»