728 x 90

ΟΠΕΚΑ: Οδηγίες για την εξυπηρέτηση του κοινού για τα επιδόματα

img

Η διοίκηση του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ), λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα λήψης μέτρων στο πλαίσιο έκτακτων μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας, με σκοπό την αποφυγή και τον περιορισμό της διάδοσης του κορονοϊού, αλλά και την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πολιτών, ανακοίνωσε ότι, σύμφωνα με την αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/133//οικ.20764/7-11-2020 εγκύκλιο του υπουργείου Εσωτερικών και στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης του κινδύνου διασποράς του κορονοϊού (COVID-19), κατά το χρονικό διάστημα έως και 30/11/2020, το κοινό στις δημόσιες υπηρεσίες για το ως άνω χρονικό διάστημα εξυπηρετείται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, κατά την εξυπηρέτηση των πολιτών, είναι υποχρεωτική η χρήση μη ιατρικής μάσκας τόσο από τον πολίτη όσο και από τους υπαλλήλους του Δημοσίου.

Για να κλείσουν ραντεβού, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν:
Για όλα τα επιδόματα στο τηλ. 2106241888
Κεντρική Υπηρεσία του ΟΠΕΚΑ (Αθήνα):
Αναπηρικά προνοιακά επιδόματα, τηλ. 2131519238-e-mail: anapirika.epid@opeka.gr
Ανασφάλιστοι υπερήλικες, τηλ. 2131519206-e-mail: anasfal.yperyl@opeka.gr
Οικογενειακά επιδόματα, τηλ. 2131519103-e-mail: oikogeneiaka@opeka.gr
Για τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να αποστείλουν σκαναρισμένα τα δικαιολογητικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική δ/νση protokollo@opeka.gr είτε ταχυδρομικά.

Περ/κή Δ/νση Κεντρικής Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη), τηλ. 2313 324958, 2313324948, e-mail: pdkm.thessaloniki@opeka.gr
Ο ΟΠΕΚΑ τονίζει ότι βρίσκεται και θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στους πολίτες και να παρέχει απρόσκοπτα τις υπηρεσίες του. Οι πολίτες μπορούν, μέσω της ιστοσελίδας του ΟΠΕΚΑ (opeka.gr), να ενημερώνονται για όλες τις νέες δυνατότητες που παρέχονται.

Τελευταία Νέα

Κατηγορίες

Ετικέτες